Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 65 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Avenida Peris y Valero, En Corts - Doctor Waksman
Valencia Capital
Este encantador piso en venta se encuentra en la zona de Quatre Carreres, en el 1º piso de un edificio con dos ascensores. Con una superficie total de 65 m² y 2 habitaciones (1 individual y 1 doble), este inmueble destaca por su luminosidad y su estado reformado. Cuenta con 2 baños, aire acondicionado (frío/calor) y calefacción por conductos, armarios empotrados, suelos de parquet y vidrios dobles. Además, la ubicación en en Monteolivete ofrece una gran variedad de servicios y comercios cercanos para una cómoda vida diaria.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.147 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.147 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
320.000 €
Impostos i despeses de la compra:
34.199 €
Cost total de l'immoble:
354.199 €
Estalvi aportat:
64.000 €
Import de la hipoteca:
290.199 €
Interessos totals:
122.590 €
Cost total amb hipoteca
476.789 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.