Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 28 m²
- 91 m² terreny
Casa o xalet en venda a Santa Margalida Poble
Santa Margalida
CASA CON JARDÍN EN SANTA MARGARITA
Inmueble ubicado a 5 minutos del centro de Santa Margalida, sobre un terreno de 91 m2. Actualmente se utiliza como garaje, pero lo que le hace realmente especial es el jardín, de unos 63 m2, y las preciosas vistas que se pueden ver desde él.
Santa Margarita es una localidad situada en la parte septentrional de Mallorca, comunidad autónoma de las Islas Baleares. A orillas del mar Mediterráneo, este municipio limita con los de Muro, Llubí, María de la Salud, Ariany, Petra y Artá.
El municipio margaritano comprende los núcleos de población de Ca'n Picafort, Santa Margarita —capital municipal— y Son Serra de Marina.
Está situada a 40 minutos minutos de Palma de Mallorca y a 10 minutos de las maravillosas playas de Alcudia, Muro y Ca'n Picafort.
www.ibhabitat.es
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
241 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
241 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
69.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.881 €
Cost total de l'immoble:
74.881 €
Estalvi aportat:
13.800 €
Import de la hipoteca:
61.081 €
Interessos totals:
25.803 €
Cost total amb hipoteca
100.684 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.