Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 3 banys
- 330 m²
- 7ª Planta
Àtic en venda a Sant Gervasi- Galvany
Barcelona Capital
Ático en venta en Turo Park, Barcelona. Ático dúplex a 3 vientos con terrazas que rodean las dos plantas. Completamente a reformar. Tiene unos 200m2 útiles de vivienda y unos 180m2 de terrazas. Exterior con acceso a las terrazas desde prácticamente todas las estancias. Una pieza única a dos pasos del Turó Park y piscinas y deportes con vistas despejadas sol y tranquilidad. Parking incluido en finca colindante. Para más información o realizar una visita, no dude en contactar con nosotros.
Muchas de nuestras propiedades no aparecen en portales inmobiliarios, consulta nuestra página web para ver más inmuebles exclusivos. www.mgbcn.com
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysGaratge
PrivatPlanta
7a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:20 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:20 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Cuina Office
- Serv. porteria
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
7.056 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
7.056 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.980.000 €
Impostos i despeses de la compra:
201.785 €
Cost total de l'immoble:
2.181.785 €
Estalvi aportat:
396.000 €
Import de la hipoteca:
1.785.785 €
Interessos totals:
754.379 €
Cost total amb hipoteca
2.936.164 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.