Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 75 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Calle Industria, Sagrada Família
Barcelona Capital
INDUSTRIA - MARINA. Precioso piso totalmente reformado y listo para entrar a vivir, con una ubicación privilegiada frente a los Jardins de la Indústria y a pocos minutos a pie de la Sagrada Familia.
La vivienda es muy luminosa y ofrece vistas despejadas al parque. Se encuentra en una segunda planta real con ascensor en una finca tranquila de 1912 con la ITE pasada.
Cuenta con un salón comedor muy acogedor, cocina independiente, dos amplias habitaciones dobles exteriores con salida a balcón, un baño completo y un aseo de cortesía.
Entre los acabados destacan el suelo de parquet, las ventanas de aluminio para un mejor aislamiento, y el aire acondicionado ya instalado.
Excelente ubicación en zona muy bien comunicada y rodeada de todos los servicios.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
+ 100 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:131 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:26 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Parquet
- Electrodomèstics
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.520 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.520 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
425.000 €
Impostos i despeses de la compra:
44.699 €
Cost total de l'immoble:
469.699 €
Estalvi aportat:
85.000 €
Import de la hipoteca:
384.699 €
Interessos totals:
162.510 €
Cost total amb hipoteca
632.209 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.