- 4 Zi.
- 2 Badezimmer
- 343 m²
- 92 m² Gelände
Haus oder Chalet zum Verkauf in Carrer Bernat Metge, Les Borges Blanques
Les Borges Blanques
Descobreix aquesta magnífica casa situada en una zona cèntrica del nucli urbà, ideal per a famílies que busquen confort, llum natural i qualitat de vida. L’habitatge destaca per la seva distribució pràctica, els seus espais amplis i la comoditat que ofereix a cada planta.
Amb 343 m² construïts distribuïts en 4 plantes, l’immoble presenta un alt potencial tant per a ús residencial com per a inversió.
A la planta baixa hi trobem un local comercial arrendat a una hamburgueseria, totalment equipat i amb rendibilitat immediata.
L’habitatge principal es desenvolupa a les plantes tercera i quarta. A la planta inferior disposa d’un ampli estar-menjador, cuina moderna i totalment equipada, una habitació i un bany complet. A la planta superior s’ubiquen 3 habitacions i un bany, des d’on s’accedeix a una terrassa àmplia amb vistes privilegiades al centre del municipi, perfecta per relaxar-se i gaudir de l’aire lliure.
La propietat compta també amb garatge privat amb accés directe a l’interior de l’habitatge, aportant un plus de comoditat.
Entre els equipaments destaquen: aire condicionat i calefacció, tancaments d’alta eficiència, armaris encastats i altres detalls que garanteixen confort i funcionalitat durant tot l’any.
Una oportunitat única per viure en un entorn agradable, tranquil i amb tots els serveis a mà: escoles, comerços, zones verdes i excel·lent comunicació amb el transport públic.
Eigenschaften
Immobilientyp
Haus oder ChaletVerfügbarkeit
Vermietet mit MieternZustand
NeuwertigAlter
30 bis 50 JahreAufzug
NeinMöbliert
JaEnergie
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / Jahr
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
1.076 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
1.076 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
300.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
32.199 €
Gesamtkosten der Immobilie:
332.199 €
Eigenkapital:
60.000 €
Hypothekenbetrag:
272.199 €
Gesamtzinsen:
114.986 €
Gesamtkosten mit Hypothek
447.185 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.