- 3 habs.
- 2 banys
- 117 m²
- 148 m² terreny
Casa adosada en venda a Los Peñascos - El Salero - Los Imbernones
San Pedro del Pinatar
Espectacular Chalet adosado con amplio jardín y piscina privada. La vivienda consta de 3 dormitorios (habitación principal con vestidor), 2 baños, salón -cocina, lavadero, patio, amplio jardín y piscina privada. En planta baja: amplio salón-cocina, dormitorio matrimonio, baño, despensa, patio, jardín y piscina. En planta primera; 2 dormitorios (matrimonio con vestidor), 1 baño y amplio balcón integrado en las dos habitaciones.. Chalet realizado con materiales de 1ª calidad y situado en una de las mejores zonas de San Pedro del Pinatar. Si buscas la vivienda de tus sueños, en un lugar único, no dudes en llamarnos y concretar una visita. Te esperamos!!!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.361 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.361 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
390.000 €
Impostos i despeses de la compra:
32.424 €
Cost total de l'immoble:
422.424 €
Estalvi aportat:
78.000 €
Import de la hipoteca:
344.424 €
Interessos totals:
145.497 €
Cost total amb hipoteca
567.921 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.